Els museus de la XMCNC participen en el Dia Internacional dels Museus

DIM 2024

El 18 de maig se celebra el Dia Internacional dels Museus, la gran cita cultural anual.

L’edició d’enguany se celebra sota el lema “Museus per l’educació i la investigació” per posar en valor el paper fonamental de les institucions culturals a l’hora de proporcionar una experiència educativa holística i la contribució dels museus com a espais que fomenten la curiositat, la creativitat i el pensament crític. A més, aquest any el DIM és especial perquè coincideix amb la celebració de la Nit dels Museus.

Durant tot el dia podràs gaudir d’un munt d’activitats per tot el territori, tant de dia com de nit. Els museus de la XMCNC també hi participen amb activitats molt variades, com per exemple visites teatralitzades, conferències, recorreguts nocturns i portes obertes.

Descobreix les propostes dels museus de la Xarxa i de la resta d’equipaments del territori al web del DIM 2024.

El Dia Internacional dels Museus és l’esdeveniment més important que organitza, des del 1977, el Comitè Internacional dels Museus (ICOM). Cada vegada són més els museus que participen en aquesta celebració mundial: l’any passat s’hi van implicar 37.000 museus de 158 països i territoris.